Acquisitie Vogelvrije Fietser en ledenvoordeel

De Vogelvrije Fietser is het ledenblad van de Fietsersbond. De Fietsersbond zet zich in voor veilig en comfortabel fietsen en levert daarmee een bijdrage aan een leefbaar, gezond en actief Nederland én aan fietsgeluk voor iedereen. De Vogelvrije Fietser biedt afwisselende artikelen over alle aspecten van het fietsen: consumententesten, productinformatie, fietsers in het verkeer, fietsvakanties, maatschappelijke achtergronden van fietsen, activiteiten van de Fietsersbond, overheidsbeleid en fietsevenementen.

De Vogelvrije Fietser bereikt de 32.000 leden van de Fietsersbond. De lezers beschouwen de Vogelvrije Fietser als hun lijfblad en vertrouwen op de inhoud van de artikelen. Zij besteden veel meer geld aan fietsproducten dan gemiddeld. Door recent lezersonderzoek hebben wij nieuwe inzichten gekregen waardoor wij weten wat er speelt onder onze lezers. Hierdoor kiezen we voor content en adverteerders die het beste bij de wensen van onze lezers aansluiten.

We werken graag samen met partijen die met ons een veiliger en comfortabeler fietsklimaat willen realiseren. Omdat iedere organisatie anders is bieden wij de mogelijkheid om een ‘pakket op maat’ samen te stellen.

Mogelijkheden

• Adverteren in Vogelvrije Fietser
  • Ledenvoordeel aanbieden
  • Website artikel of verwijzing
  • Nieuwsbrief Fietsflits
  • Facebookpost

Wilt u meer weten over de mogelijkheden, of de tariefkaart voor 2022 ontvangen? Neem dan contact op met Carmen Meijer door te mailen naar c.meijer@fietsersbond.nl of te bellen naar 030-2918118.